måndag 4 augusti 2014

Olanders blommor & ting

Olanders är en blomsterhandel i centrala Hyltebruk. Här kan du hitta alla möjliga sorters blommor, växter och allt som hör till, de har dessutom ett stort utbud av andra prydnader. I butiken kan du även få hjälp att sätta ihop buketter för alla tillfällen, eller kanske skicka ett blommogram till någon du bryr dig om.



Hos Olanders kan man alltid hitta någon passande present till nära och kära. Den här butiken har räddat mig många gånger när jag inte kunnat komma på vad jag ska ge bort. Här finns gott om saker att välja mellan för att göra omgivningen lite färggladare för personen i fråga! 
Jag tycker dessutom att blommor tyvärr har blivit lite underskattade, jag menar hur mysigt är det inte att få en bukett eller bara en enkel blomma av någon man tycker om? Mer blommor till folket säger jag!



 I butiken hittar du växter både för hemmet och trädgården, och vet du inte riktigt vad du vill ha så är det bara att fråga personalen i butiken så kommer du genast att få all hjälp du behöver. 
Just nu är det dessutom sommarrea i butiken med 40% på större delen av sortimentet!



Är du på jakt efter något vackert, så vet du nu vart du ska bege dig! 

Adress: 
Storgatan 6F, 31431 Hyltebruk

Öppettider: 
Mån-fre: 09.00- 18.00
lör: 09.00- 14.00

För mer information, kolla in på hemsidan http://www.olandersblommor.se/
eller deras facebooksida Olanders Blommor & Ting AB

Eller kontakta dem på:
Tfn: 0345-101 14

Ha det bra och handla lugnt så hörs vi senare!

//Karolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar