torsdag 14 augusti 2014

Hylte Lantmän

Här har vi en butik som verkligen har lite av allt. Att säga vad som finns på Lantmännen är ganska svårt, eftersom det finns så mycket olika saker. Men jag får väl göra mitt bästa ändå.
Jag skulle väl kalla Hylte Lantmän för en fritidsbutik, där kan man hitta det mesta inom elektronik, jakt, friluftsliv, kläder & skor, skog, lantbruk, trädgård, husdjur, häst m.m..



Jag har spenderat mycket tid i den här butiken, kanske inte bland hyllorna ni kan se här ovanför, men de nedan iallafall. Där har vi nämligen mina favoritdelar i butiken, hund och häst. Här kan man bl.a. köpa foder, flugspray och allt man behöver för att bygga hagar till hästen, eller koppel, halsband, godis och leksaker till hunden. Jag menar vem tycker inte om att skämma bort sin lilla, eller kanske väldigt stora, fyrbenta kompis?



Hylte Lantmän har även en webbshop för den som inte har tid eller ork att ta sig till butiken. Där kan man enkelt ta sig igenom hela sortimentet med bara ett par klick. Mycket av deras varor finns dessutom ute på blocket, vilket finns länkat från deras hemsida.



Här är allt ni behöver veta för att besöka eller kontakta Hylte Lantmän:

Adress: Hantverksgatan 15, 314 34 Hyltebruk
Tfn: 0345-400 00


Ha det bra så hörs vi i eftermiddag!

//Karolina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar